Markedspakker
Kongsberg musikkteater tilbyr flere pakker med markedsføring som vil gi din forestilling ekstra oppmerksomhet på nett og i sosiale medier.
Vi gjør markedsføring for deg både gjennom våre egne kanaler og digital markedsføring gjennom eksterne kanaler som Meta, Google mm.
Våre egne kanaler er:
Hjemmeside
Facebook
Instagram
Nyhetsbrev
Digitale skjermer
Noen relevante tall:
Våre nettsider har en årlig trafikk på ca 100.000 brukere og ca 450.000 sidevisninger.
Vi har ca 8000 følgere på Facebook
Nyhetsbrevet vårt har ca 10500 abonnenter.
Digital Markedsføring kan vi gjøre for deg gjennom annonsering i disse kanalene:
Meta (Facebook/ Instagram)
Schibsted media
Amedia (Lokalavisa Laagendalsposten og alle Amedia aviser)
Som hovedregel gjør vi ikke markedsføring meda annonser i tradisjonelle kanaler - dvs annonser i papiraviser - da disse erfaringsmessig vanskelig kan måles og gir lite eller ingen effekt.
Skulle det være ønskelig å gjøre dette så bistår vi med dette mot aviser og radio i området.
Ulike kanaler krever ulike formater.
For å komme raskt i gang med våre markedspakker har vi laget en oversikt her:
https://www.kongsbergmusikkteater.no/pQQxeuJ/informasjon-om-bilder-og-video-til-markedspakker
Detaljert beskrivelse markedspakker
Grunnpakke:
Forestillingen legges ut på nettsider og det opprettes FB arrangement.
Administrering av billettsalg via vår billettleverandør.
Poster på FB/Insta
Oppføring i lokal arrangementskalender.
Vises på infoskjermer på huset
God synlighet i nyhetsbrev samme måned som arrangement
Markedspakke 1: (i tillegg til grunnpakke) Kr 6000
Betalt dynamisk retargeting- kampanje Facebook (Periode; fra billettsalg starter til forestillings dag) Budsjett kr 2000,- for ad-spending inkludert. Utvidet budsjett etter avtale.
Prioritert organisk FB og Instagram post og eller story/reel
Betalt markedsføring Facebook/Instagram/Snapchat/Google/basert på målgruppe og materiell
Markedspakke 2: (i tillegg til grunnpakke) Kr 9500
Betalt dynamisk retargeting- kampanje Facebook (Periode; fra billettsalg starter til forestillings dag) Budsjett kr 3000,- for ad-spending inkludert. Utvidet budsjett etter avtale.
Prioritert organisk FB og Instagram post og eller story/reel
Betalt markedsføring Facebook/Instagram/Snapchat/Google/basert på målgruppe og materiell
Eksklusivt forhåndssalg
Plass på «vi anbefaler» på hjemmesiden
Tilgang til partner-nettverk og samarbeid med lokalt nærings- og kulturliv